18.8.2012

At the school, again~!

Koulua. Neljäpäivää koulua ja mä oon ihan kuollu jo nyt. How fun, right ?


Tais olla .. peräti toinen matikan tunti ku toi ilmesty mun vihkooni. Opettaja näki sen kaikenlisäks, mutta ku oon kerran niin kiltti ja tunnollinen oppilas ni se ei sanonu mitää vaan jatko kiertämistä. Johtu ehkä siitä, että teen muuten kyllä laskui tunnilla ja oon suhteellisen aktiivinen -koska matikka on ainoo mitä osaan. Vaikkakin vektorit on tosi helppo ajatella vaikeesti. Ehkä mä pääsen siitä kurssista läpi jollai ilveellä! Ainakaan toistaseks ne asiat ei oo ollu mitää ylivaikeita.
Muutenki reaaliaineet ja matemaattiset on menny ihan hyvin tälläi neljänä ekana päivänä. Äikässä tosin pääsin taas loistaa älykkyydelläni ku ymmärsin et mediatehtävä ja ohjelmapuhe oli sama asia, mut ei sitte. No. Nyt pitää siis keksii enää et mistä pidän n.5min puheen. Mediatehtävän pidän Mannerheim- elokuvasta. Ohjelmapuheen voisin pitää coneista, vaikkei kukaa niistä oo ees kiinnostunutkaan |D Sen näkee sitten.


Liikunnantunnit näyttää tolta. Mulla kävi niin hyvä tuuri, et viereinen uimahalli on remontissa, joten me mennään suorittaa omalla ajalla ne uinnit! Se helpottaa hiukan sitä tehtävää. Ei tarvi ajatella mitään, et mitä ryhmän tytöt miettii sun kehosta tai kunnosta tai mitää muutakaan. Ne on kyl ottanu mut tosi hyvin mukaan. Johtuu varmaa siit ku oon niin jätkämeiningillä mukana ku voi ja sit ku oon vuoden vanhempi ku ne. ô_o Ei tiedä.
Sain myös näitten polvieni takia helotusta coopperiin. Saan meinaan mennä uimaan ne. Eli mun ei tarvi juosta pitkiä matkoja! Halleluja. Olisin kyl halunnut, mut toisaalta en, koska aineenvaihdunta ja kunto ja polvet ei kestä sitä. Juokseminen on kyl kivaa, ei sen puoleen u__u Toisaalta en haluis yhtää men yksin sinne uimahalliin... Pitäsköhän sittenki pyytää joku mukaan? En tiedä. Toisaalta oon ihan surkee arvioimaan et paljonko uin tunnissa, kauan menee 1km uintiin ja paljon uin 6minuutissa ja  12minuutissa. Ku tosiaan noihin suorituksiin ei tarvi allekirjotuksia tms. ni ne vois periaatteessa vaan valehdella tohon lappuun..


Tosiaan. Tossa on ekan jakson tehtävät. Enkä oo varma vaikka osa olis unohtunutkin. Äikän kirja on myös koeviikon tehtävä eli meen äikänkoe on kirja-arvostelu. Helkkarin helppo juttu taas jos vaan jaksan lukee jonku kirjan. Onhan sitä tosin Tummien perhosten koti- kirjasta tehty 2 kirja-arvostelua enkä koskaa lukenu ko. kirjaa kokonaan. Yläasteella sain siitä 10, sekä esitelmästä et kirjakuulustelusta. Lukiossa tein yläasteen arvostelun pohjalta kokeen ja sain siitä 4½/6 , samoin Minna Canthin näytelmää en lukenu ku joku .. 5 sivua ja sain 5/6, joten ei se mitää kerro lukeeko sen kirjan vai ei 83
Ruottin tekstin oon kirjottanu alustavasti jo valmiiksi, joten se pitää enään laittaa koneella oikeesee formaattii yms ja laittaa moodleen. Historiasta mulla ei oo ees viel kunnon kirjaa, puhumattakan tehtävistä joita teen ku suoritan kurssin itsenäisenä. Mediaseurannan aihe on tosiaa jo ja sit toi puhe pitää vaa kirjottaa. Ei paha rasti. Jos saisin hilattuu äikän k.a arvosanan vihdoin ysiin ni ois kiva owo Viimekurssistahan tuli se ysi jo..~



Näin perjantaina Nyamoakin taas. Olin keskiviikkona saanu palkan joten tein pieniä hankintoja. Noiden lisäks ostin ittelleni ruokaa ja musiikinkirjan. Rahaa palo hiukan reilu 40e. Musiikinkirja tosin makso sen reilu 22e, joten lohdutan itteäni sillä.
Uudet lasit tosiaan ostin siksi, et vanhat meni vähän paskaks ku koitin värjätä ne mustiksi ja se ei ihan toiminut niin. Noita voin käyttää nyt paremmin ku ne on neutraalimmatki. Korvakoruihin mulel tuli joku kamala into heti ku sain huomata et toi oikee korvareikä ei oo mennykkää umpeen! *party hard* sitäpaitti, oon haaveillu suhteellisen pitkään tommosesta korviksesta mis on toi rusto-osa kans ku en kerran saa itte ottaa rustokorua joten nyt sain sen sit ilman lävistystäkin~! Tekis vaa enää mieli tuupata tosta vasemmasta korvasta hakaneula läpi vanhan reiän kohdalta. Äiti ei vaan tykkäis, eikä mun uskallus riittäs joten, ehkä en tee sitä.. |D


Muuhun elämään mulla ei sit ookkaan juur mitää erikoista sanottavaa. Tää päivä meni ihan perseellee ku en saanu itteeni tekemään mitää ton koulu eteen, vaik osittain kaikki tuntuuki olevan suhteellisen hyväs mallis alkuunsa ku miettii enemmän.
Yks asia mua kuitenki on vainonnu tumblurissa koko viikon ja se o saanu mut hiukka äkäseks. Eräs kanadalaisnainen meinaan koitti saada mun ja mun exäni välit jotenki.. pilattua. Meinaan lopulta ku kielsin sitä puhumasta mulle, niin nainen päätti mennä sanomaan exälleni, että olisin sanonut jotain mitä en ollut sanonut. Alunperin mä kielsin tätä Alex- nimellä esiintynyttä henkilöä olemaan sanomatta mitään ko. henkilölle, koska halusin säilyttää välini siihen. Mutta ei kuunnellu ni ei kuunnellu. Toivon tosiaa et se jättäis meiät rauhaan, vaikka oon saanu hyvin puhuttuu asioista exän kanssa.



Muuten mun elämä onki sitten normaalia. Ajatus lukion kakkosesta vaan hirvittää yhä. Toivon, että tää lukuvuosi menee hyvin ja pääsen panostamaan kunnolla aineisiin ja kohottaa numeroitani nyt kun mihinkään ei tarvii enään erikoisemmin sopeutua. Kielten kursseista olis nyt tarkotus paahtaa tänä lukuvuonna kunnialla läpi. Koitan kiskoo kokeistaki jotai muutaku vitosta. Olis hienoo saada 6-7 sieltä ja haluun ainakin yrittää tähdätä siihen. Äikkä olis tarkotus nostaa ysiin, matikka 7 tai 8, psyka kasiin tai ysiin. Uskontoonki vois tälläi viimisessä kurssissa skarpata.



- See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!