30.3.2012

Go ahead like a soldier

Täällä taas. Lyhyt postaus tulossa, mutta mun on vaan pakko sanoo, että oon ollu pari viimestä päivää aivan helvetin ilonen. Okei, edellispäivä oli vittuuntunut, mut silti. Ja mistä tää kaikki ilo johtuukaa ? Musiikista. Se tekee mut ihan pirun iloseksi. Sitäpaitsi, joku oli laittanut mun sayat.me sivulle tän:


Se on ollut joku teistä blogin lukijoista, koska tota linkkiä ei oo muualla. Kiitos, kuka sä ikinä olitkaan. Sait mut itkee ilosta <3.
Kuten huomaa, mä oon alkanut taas uskoo siihen, et saavutan tässä maailmassa vielä jotain, mihin kaikki ei pysty. Oon luvannut sen ittelleni. Se nyt viel puuttus, että "kavereiden" lisäks mäki pettäisin itteni! Ei onnistu. Te ette saa mua irrottaa kokonaan unelmistani. Se voi olla väliaikasta, mutta ei kokoaikasta. Mä saavutan sen. En ehkä ton kokoonpanon kans mitä mul nyt on, mut varmasti mä viel nousen lavoille. Se on varma. Haistakaa te paskat jos ootte realisteja, mut mä en ole! Ihan sama. Saatte matkia ja vittuunnuttaa mut, mutta mä tien, että yhteen asiaan te ette pysty ja se on just se, minkä mä aijon saavuttaa!
Toi otsikko kertoo sen, mitä mä aijon tehdä. Menen eteenpäin ku sotilas. Niin mä oon tähän astikin tehnyt. Ainoo taistelupartneri mitä mulla on ollu on ollu hevoset, koira ja musiikki. Kaikki ne uskollisimmat, mitä tästä maailmasta löytyy. Ihmisiin ei voi luottaa, ei välttämättä aina hevoseenkaan ja omaa koriaa mulla ei ole, mutta musiikki. AINA löytyy joku biisi, joka sopii sun päivään. Niin se vaan on. Ystävätkään ei jaksa aina, mut mun on pakko sanoo, että Kata on seisonut mun vierellä jo muutaman vuoden ja mä nostaisin hattua kyseiselle ihmisille. Kiitos hunajapallosuklaamuruni, että oot jaksanut tähänki asti ~ !

Mut jos normaalisti kerrottas taas jotain.. Mun mp3 pöllittiin koulussa, koeviikko alko nyt ihan virallisesti (enkun koe meni ihan .. no .. mun tasosesti ja uskonnossa oli 2 esseetä ja kirjotin konseptin täyteen), sain uuden sängyn, poistin facebook-tilin. Oon kussut jo heti kättelyssä mun laihdutuksen, mut päätin, että alan kävelee vähän pitemmältä kotiin bussipysäkiltä. Kyl tää tästä vielä! Oon varma siitä. ah. Ei tässä sit taas sen kummempia. 

Keep going, keep the flag high, fighting!

- See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!