19.3.2012

Weekend

Meillä oli it:n mediakurssi viikonloppuna. Oli aika jännää. Ensinnäkin, meitä olis pitänyt olla 14 kurssilla, mut koska se oli viikonloppuna niin nää lapselliset idiootit ei viittinyt tulla. Meitä oli siis huimat 5 ihmistä, minä mukaa lukien.

Ideana oli opetella kuvaamiseen ja muuhun, esim. elokuvan tekoon liittyvii seikkoja ja niihin käytettävien laitteiden käyttötapoja ja sit toteuttaa jotain omaa, esimerkiksi. elokuva, mainos tai joku aivan päätön tuotanto. Kurssiin sisältyy myös Villilän studiossa käynti. Villilään me lähdetään ylihuomenna tällä viiden hengen porukalla. Ootan sitä innolla * w *
Me alotettiin lauantaina klo 14.00 työstää tätä meen "omaa" ja saatiin käsikirjotus lähes valmiiks 16.00 jollon päästiin kotiin. Sunnuntaina sit jatkettiin. En viitti suuremmin kertoo, mitä meen elokuva käsittelee, koska se on yllätys. Meillä on 4 näyttelijää + minä. Mun osa on melko huvittava. Mä olen poikaystävä / poliisi, varija, stunttari ja .. kuvaaja. Karkki the extreme stunttari kuvaaja joutuu:
a) juoksee näyttelijöiden perässä juoksukohtauksissa
b) kiipeemään puuhun
c) ahdistelemaan näyttelijöitä kun täytyy men piru lähelle tiettyjen asioiden, kuten silmänliikkeiden kuvaamisessa.
Ittee vaan inhotti yks pikkuseikka. Kun kuvattiin yhtä kohtausta ni kaks näyttelijöistä tuli neuvomaan et tee näin ja noin ja sääti sitä kameraa. Meinasin totaallisesti hermostuu niille. Miks ne ei anna mun tehdä asioita rauhssa ku ei ihme, että se menee pieleen ko siin on neljä ylimäärästä kättä säätääs sitä kameraa. Ne kaikenlisäks katto väärästä kulmasta joten ne kuvat oli ihan vinoja. Arvatkaa kuka sai siit syyt niskoilleen <//3 En varmana anna niiden koskea kameroihin enään jatkossa uwu

Kuvaukset tosiaan jatkuu nyt vapaa-ajalla. Meillä on toukokuun loppuun asti aikaa tehdä tätä joten uskosin et ehditään hyvin. Sunnuntait on esimerkiksi aina vapaina ja sit jotkut maanantai / perjantai iltapäivät. Eikä meen leffa ees oo pitkä. Ihan just ajanpuutteen ja kokemuksen takia. Kieltämättä oon kyl tehnyt 2 pienois elokuvaa, mut ei niillä pitkälle pötkitä.
Aikanaan, ku ollaan saatu tää valmiiksi, voisin yrittää laittaa sen myös tänne, riippuen siitä saanko sitä omalle koneelleni lainkaan. Uskosin et opettaja kyl antaa sen omaanki käyttöön.

Aiheesta viel poiketen, toi viikonloppu aiheutti mulle niin univajausta ku kuumettaki. Nyt sit vaa yritetää karistaa ne ennen keskiviikkoa tai koeviikkoa!

- See you >w<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!