27.3.2012

New Update!

Noniin. Vastapainoksi kahdelle peräkkäiselle kuvapostaukselle, päätin tehdä sit pelkän kirjotus postauksen tähän väliin. Musta tuntuu, että mun on parempi taas sysätä nää ei-niin-iloiset-asiat- pois tästä blogi päivittelystä. Ei se mitään auta jos mä teille niistä riehun. Sitäpaitsi, musta tuntuu et mitä enemmän kerron tänne, sitä vähemmän ihmiset yleensäottaen puhuu mulle. ûwú

Anyway. Koeviikko tuli taas. Tai no, periaate kysymys. Meillä oli tänään fysiikan 3 kurssin toinen koe. 4 kysymykseen vastattiin ja mulla tais mennä AINAKIN 3 oikein! Ette usko miten ilonen olin ku kaverit kerto et joo, ne tehtävät kuulu laskee just niin! * w * Mä oon, ehkä sittenkin oikeesti jossain hyvä!
Huomenna olis historia 2 kurssin koe. Kulttuurihistoria ei oikein nappaa ja lukeminenkin sitten jäi.. *krhm* Toivotaan nyt, että pääsen siittä huomisesta kokeesta edes läpi. Ehkä se essee vastaus sit taas pelastaa mut ja onhan bussissa aikaa lukea, joten mitä sitä turhaan.. Kehkeh. Ahkera lukiolainen ? Jepjep.
Nää kaks koetta oli tosiaan "ennen koeviikkoa". No joo, olihan ne ennen koeviikkoa. Huimat 1-2 päviää ennen. Se ei oikei lohduttanut. Ihan sama vaik fysiikankoekki olis pidetty sil tarkotetul koodilla koeviikolla. Tää ny vaa tarkotti sitä, et koko jakson oon miettiny koska on ne fysiikankokeet ja perkele sentään unohtanu lukee kaikkii muihi kokeisii! ÄÄÄÄÄÄ. Koeviikko menee siis:
To: Enkku
Pe: Uskonto
Ma: Maantieto
Ti: Vapaa
Ke: Matikka
To: vapaa.
Toi torstain vapaa tarkottaa sitä, et ku kerra tulee pääsiäinen ni mulle pasahti 5 päivä loma ^^ Ja seki on siit syystä, etten ottanut tota kemiaa. Pääsiäislomalla me kyl lupailtii kuvata sitä meen IT- videoa. Mielenkiintosta nähdä mitä siitäki tulee.

Tässä samalla , ku oon "panostanut kouluun" oon yrittäny myös hioa välejä muutamaan kaveriin. Yhdestä tien heti, ettei meistä tuu kunnollisia kavereita, harmi, sillä se oli ainoo kuka asuu porissa, jonka tunnen. Yhteen ihmiseen, joka asuu pääkaupunki seudulla, mä oon oppinu luottaa paljon enemmän! ; w ; Ette tie miten tärkee ko. ihminen on mulle. Jumalauta tapan ne kaikki ketkä uskaltaa kohdella sitä paskasti. Myös täällä lähellä asuvaan ihmiseen oon nyt saanu taas hiukan kontaktia. Tosin en nyt sitten tiedä onko sekään hyvä vai huono asia. Taidan olla hiukan liian vaativa näiden kavereiden suhteen ? Johtuu varmaan mun koulutaustoista.

Ratsastuksessakin oli lauantaina ihan hubaa kun mentiin ilman satulaa. Paikat vieläkin ihan kipeet ja voin sanoo, että käsistä ryöstävä tankkihevonen ei sitten oo kiva, etenkään jos sulla ei oo sitä satulaa. Mut nojaa. Kyl mä varmaan viel joskus saan luottamukseni takasin Viivin kanssa, kunhan jaksan ja uskallan hiukan työstää sitä. Onneks tamma on jo rauhottunut siitä, mitä se on ollu, joten uskallan hiukan enempi ratsastaa sitä. No, aika näyttää mitä tästä tulee. Oon aikalailla kahden vaiheilla, että voinko sanoa, että oon hyvä ratsastamaan vai huono. 10 vuoden jälkee luulis silti osaavansakin jo jotain, mutku pieniki vastoikäyminen saa mut heti järjettömään pelkoon.

Hm. Sit vielä oleellisempaan asiaan. Eli siihen mun painon tiputukseen ja muuhun. En oo uskaltanut käydä vaa'alla hetkeen, mut pelkään, että mun paino on noussu. Siitä syystä oon taas alottanut tutun rutiinin:
aamu: puolikas sämpylä
päivä: se toinen puolikas sämpylä
iltapäivä: ehkä puolikas perunaa tms.
ilta: ei mitään.
Äidin kanssa sovittiin, että alotetaan 2 viikon rutistus. Korjataan tää syöminen kunnolla. Se myös -heh- rohkasi mua tiputtaa painon alle 75kg. Eipä mulla siihen silti kamalasti enää matkaa ole. Mut ihan tarpeeksi. Eniten mua inhottaa mun reidet ja naama tällähetkellä. Toivoisin voivani olla huomattavasti hoikempi. Päätin myös sen, että ku vaaka näyttää tarpeeksi ni alan kiinteyttää, koska lihas painaa enemmä ko läski ni en viitti laihdutuksen aikana tehdä sitä. Kumpa mä vaan joskus edes näyttäsin hoikalta ja nätiltä . _ .' En haluis joutuu aina miettii, että mitä voin laittaa päälleni, etten näytä pallolta. (lue: inhoon käyttää ratsastushousujaki ku ne ei pidä kropaa missään kasassa. Voisin muuten muuteki ostaa uudet ratsihousut! owo)
Myös mun hiustyyli on muuttunut. Sivusiili tuli takasin ja samoin punainen värikin <3 Tosin pohjalla olevan ruskeen takii tää on kamalan tumma. Täytyy odottaa seuraavaa parturireissua ja värjäystä ni sit tästä voi hiljallee tulla kunnol punanen. Tarkotuksena olis kasvattaa takatukkaa enempi ja samallai etuhiuksia, mut pitää muuten samana. Kattoo vaan kauanko pysyn siinä mielipiteessä ^^ Voisin kyl leikata sellasen pienen kaljun kaistaleen tohon oikeen korvan yläpuolelle aikanaan. No! Täytyy kattoa. En ny kuitenkaa heti oo menos parturiin :P

- See you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!