14.1.2012

Riding, playing, studying..

Otsikon mukaan, postaus tuskin kertoo mistään muusta ko noista. Joten jos ei kiinnosta, elä lue. So simply.


Koulussa menee taas ihan päin persettä. Oon stressaantunut, ihan sekasin, pelkään, ahdistun.. plää. Just ku luulin, että koulukiusaus olis historiaa ni ei.  Ei vahingossakaan. Mulle lähetellään 'rakkauskirje' lappuja jotka on pelkkää piilovittuilu ja haukkumista. .___. How nice. Oon saanu niitä 'kirjeitä' jo kaks. Viimestään neljännestä vien sen rehtorille ihan vaan senki takia, että sain kemian tunnilla jo melkee paniikkikohtauksen :) Tärisin, silmät vetisti ja henki ei kulkenut. Ainoo millä pidin itteni kasassa sillä tunnilla, oli se, että painoin kynteni kämmenselkääni. Sain ne siitä läpi. Alko tulee verta. Siinä vaiheessa muutamat läsnäolijat osas pitää päänsä kiinni. Se lappu oli meinaan kiertänyt jo kahdella ihmisellä. Moni voi ajatella, että "mikä nirppanokka, eihän toi oo ees paha" ei se oliskaan, mut.. sitku susta on ylä-asteella lähtenyt tekstarihuhu ympäri koulua, että olisit ahdistellu ja aikeissa raiskata jonku jätkän, ni sit toiki alkaa olemaan jo suhteellisen paha.

Ei toi edes jää tohon. Meidän venäjältä tullut luokkalainen hokee kokoajan mun nimeä ja häirii, sättii, tiuskii, pitää mua tyhmänä.. Se ja sen kaveri, meen japanilaisen vaihtarin ensimmäisen isäntäperheen tytär, puhu mun edessä, matikan tunnilla jotain sontaa. Kuulin vaa nimeni ja sitten: "taaskaa se ei kirjota..  se on just tommonen. piirtää taas.. ei se ees puhu" yms. Meen kitaristin ilme oli ihana ku se näki millasella ilmeellä katsahdin edessä istuvaa kaksikkoa. Sit toinen on noiden kahden kaveri, joka kääntyilee vähän väliä tunneilla ja puhuu mulle. Sitten ku en vastaa ja yritän keskittyy opetuksee ni se tiuskasee: "no ei sitte. Tais olla huono päivä" .. HNNNNNNNNNGH! . _ . Kertokaa mulle, mitä väärää oon tehnyt, et kaikki käyttäytyy just mua kohtaan noin? Odotan innolla vastauksianne.
Mut toisaalta. Mä oon saanu opettajilta kehuja. Esim äikässä me käsitellään esseekirjotusta, sitä, miten se kuulus tehdä ja näin. Sitten opettaja kysy, miten mä kirjotan ja tällee ja vastasin. Vastaus: "itteasiassa, sä teet just niinku pitää. Se on hyvä asia. Sillä tekniikalla pärjää yo- kirjotuksissa" ja sitten se lättäs mulle kuva-analyysistä 8 ; w ; Olin ihan innoissani.Kukaa ei koskaan älyä miten saan niin paljon tekstiä. Kaverit on aina ihan hämillää. Nytku kirjotettii kuutiointi harjotusta, meillä oli aiheena puhelin. Kuus kohtaa ja jokasta kohtaa varten oli 3minsaa aikaa kirjottaa. Mä kirjotin yhteensä 3 kertaa enemmä ku mee kitaristi ja siltä meinas lentää silmät päästä: "Miten sä kirjotat noin paljon tälläsessä ajassa!?" "Helposti..?"

Soittaminen on päässy alkuun. Me siirryttiin nyt tosiaa soittaa kitarin _varastoon_ "monet alkaa autotallista, me alotettiin varastosta" XDD Ensimmäiset harkat meni siinä, että meen rumpali kasas sähkörumpunsa ja me vaihdettiin mun akustiseen kielet. Voin sanoa, että naylonkielen pamahtaessa kaks kertaa sormille, alkaa sulta a)menee hermot ja b) peukalosta nahkat . _ . Sattu ihan pirskatisti ku se pamahti virityskoneiston päästä sormille. *murinaa*. Nyt pitäs enään saada se vireesee ja pääsis opettelee sen soittamista.

Toiset ja kolmannet harkat meni oman säätämisessä. Neljännessä taidettii olla kitaristin kanssa kaksin. Lopulta, ku ei löydetty biisii mitä harjotella ni meiltä meni hermot ja alettiin tekee bassoja kahteen eri biisin alkuun. Oon ihan innoissani vaikka tää on niin pientä. Troool.
Anyway, me suunniteltii, että pitäs löytää jostain joku laulaja / örisijä.. Mutta porilaiset tuntien ni me ei ikinä löydetä sellasta. Hehheh. Pianistiki olis ihan pro, muttakun sillä tarttis olla omat, sähköset koskettimet ja sen pitäs osata soittaa tietynlaista musiikkia ni.. Porista ei varmasti sellasta löydy. Mikään normaali, klassisen pimputtaja ku ei ihan kelpaa doom / death / trashmetal bändiin : D

Ratsastuski alko taas pitkästä aikaa. Tunti oli kyl ihan yhtä helvettiä mun osalta. Kamalaa. Menin taas Manulla. Alkutunti meni hyvin, mut hetiku alettii hyppää innaria ni hevonen alko kaheliksi. Okei, se oli koko tunnin ollu jo jännittynyt ja täynnä virtaa, mut silti. Ekan pienen ristikon jälkee se alko pukittelemaan- tai yritti ku ehdein ottaa ohjista sen verran, ettei se saanut päätään alas. Sitten ku selvittiin yhdestä suunnasta ja annoin raipan Outille ni tilanne rauhottu hiukan. Olin jo sillai: "JES! Nyt menee hyvin! Se ei yritäkkää mitää!"

Tehtävä kuitenki muuttu siin vaiheessa. Meidän piti tehdä veräjän päätyyn ympyrä. Puolessavälissä sitä piti nostaa laukka. No, meen eka ympyrä meni vituiks ni piti tehdä heti uus ympyrä. Ku päästiin ensimmäiseen nurkkaan ni Manu näki pienen, vihreen miehen ja käänty >- malliseks ja pinkas oikeelle. Se siis hyppäs kirjaimellisesti mun alta pois. Se tapahtu niin arvaamatta ja nopeesti, ettei siihen ehtinyt mitenkään reagoida. Sen verran kuitenki älysin, et potkasin jalustimen pois. Manu lähti tietenki pukkilaukkaa maneesia pitkin, kunnes pysähty toiseen päätyyn ja alko hieroo päätään jalkoihinsa. Ite tulin sillai alas, etten voinu mennä enään takas ku meni takareisi ja lonkka sen verran jumiin. Nyt on taas kaikki aikalai hyvin vaikka toi reisi on yhä kosketusarka ja siin on varmasti jo nyt mustelma >_>..






Molemmat kuvat on siis Emma.V-P:n ottamia :3 Oli pakko senssata ku näytin kamalalta kuten aina ;__;' Mut oon onneks laihtunut jo 2 kiloa <3 Vähintään 13kg jäljel >8) Kyl mä viel joskus! ^^

Mutta niin. Mulla ei ollu muuta. Päivittelen taas joskus ahkerammin ku on aihetta. Nyttei ole : <

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!