8.1.2012

Weird feeling again

Hoh. . _ .' En mä tiedä enään mistään mitään. @ __ @ yhy.

Meidän piti Hannan kanssa eilen mennä kattoo uusin Sherlock Holmes, mut mä neropatti jostain syystä en varannutkaa niitä lippuja ja ku mentii finnkinolle ni koko vitsin sali oli varattu täyteen \,,/ No, sit kierreltii hetki ensin keskustassa ku ei haluttu mennä kumpikaa kotiin. Käytiin hesessä pikasesti syöttääs mulle yhdet ranut , koska maha huusi hoosiannaa ja murisi samalla.. Anyway. Sitten lähettiin käymään Hannalla. Skrapattiin sen auto sisältä päin ja naurettiin lähinnä se 15 minsaa. "miten auton ikkunat voi muka jäätyä sisältä!".. Näköjään ne vaan jäätyy sisältä jos on jäätyäkseen.
Hannalle asti me kuitenki selvittii vaikka takaikkunoista ei nähny ensalkuu mitii. Kuvitelkaa kui hauskaa on ajaa liukkaalla sellasella pienellä micra kopperolla ku et nää taakses X3 Onneks Hanna on luotettava kuski ni ei tartte pelätä sen extreme temppuja. Veliku vetäs käsijarrun heti pohjaan ja luisteli koko matkan sivuttain.....
Hannalla mä löysin -trol- mun uuden rakkaani 8< Hannan isän 5 kielisen hiilikuitu basson, jota sain soittaa ; w ; Kauheen kiva mies.. Niinku sillo joulujuhla- päivitykses sanoin, et yleensä juoksen tuntemattomii miehii karkuu niin lujaa ku pääsen, mut Markkua en. Vaikkakin se hyppäs keittiöstä suoraan mun eteeni ja sain sydänkohtauksen siihen paikkaan X_X.
Kunhan mä sain itteni pois sen basson luota, me lähdettii kuvailee ympäri poria. Käytiin puuvillatehtaalla, keskiporin kirkolla, länsi-porin hautausmaalla... Jälkimmäinen oli pelottava. Kynttilöitä. Täysikuu. Hautausmaa... *vilunväreitä* ei kiitos , _ ,' Mut Hanna sai tosi hienoja kuvia otettua:




Älkää tosta keskimmäisestä välittäkö. En mä niin kaunis ollu XD Mut tyksin noista kahdesta muusta ^^ En mä kaikkia sen ottamia kuvia tänne viitti laittaa. Tulis pirun pitkä kuvapostaus muuten.

Kouluki alko taas tiistaina. Oli hirveen outoa palata taas sellaseeseen .. järjestelmälliseen ? päivään. "nyt teet näin, sitten näin, sit näin ja meet syömän, sit on sitä tätä ja tota.. sit viel sillai ja kotona teet näin näin ja näin". Lomalla meinaan meni päivät just silleen: "Jaksaskohan nousta ylös ? No ehkä.. sit vois mennä koneelle.. Sit tehdä ehkä jotain ja joskus syödäki.." O_Ô. Nyt pitäs alottaa taas ihan rutiininomanen jakso. YHYYYYY. Ens kuussa alkaa koeviikko. Sit on enään 2 jaksoa koulua! Vitosjakso tulee olee ihana. Ei oo ku joku 4 kurssia! Nelosjaksossa tulee olee 9.......... Ku it ja enkku menee päällekäin ja enkku suoritetaan itsenäisesti = 9 kurssia normaalin 8 sijaan. i'm gona dead.. Ei hyvää päivää. En tykkää. Oon enkussa muutenki surkee ja sit en pääse ees tunneille! >_< Kui vitun kivaa. Anteeksi. No. Kai mä pääsen siitä läpi 8< Teen vaa koko pirun kirjan niitä tehtäviä ja sillai. Hngh. Paskat.

Soittolinjalla alkaa taas menee hyvin /,,/. Meen rumpali sai saksasta sähkörummut ja päästään meen kitaristin alakertaan soittelee nyt alkavalla viikolla. Tosin.. Ne on kaksistaan alkanu kehittää omaa kappalet ja vähän jotenki huolestuttaa. Onneks ne on kuitenki tosi fiksuja kavereita ja mee kitaristiki totes, että: "ku et varma ensalkuu haluu soittaa mitää 18 osanuotteja ni koitetaa keksii jotai, mikä kuullostaa hyvältä, mut mikä on kaikille niinku helppo soittaa ja kivaa". Kuullostaa varmaan tosi tyhmältä, mut.. mä oon aina haaveillu bändistä, missä saan olla just niin vitun surkee soittamaan mitää oon ja silti mua arvostetaan omalla tavalla : . : Alan helposti meinaa vänkää mee kitaristi kanssa siitä, etten osaa soittaa (kuten. krhm. tänään) ja se väittää vastaa että: "mutku oon nähny ku soitat ja osaat soittaa. Sitä vitsin gazeeki siellä soitat! nih! Ja unforgiveniä" ; __ ; yhyyyyy... Miks jätkät on näin fiksuja ? D: Tunnen itteni jotenki kiittämättömäksi. c-c
Anyway. Päästään tosiaan soittelee sinne ni voi olla, että päästään useemmin harjottelee ja useemmin tuottaa omaa settiä ni.. kattoo mihin tää kehittyy pitkällä tähtäimellä. Jos viel toinen kitaristi ja laulaja revittäs jostain ni sit ois jees /,,/. My dream can come true~! OwO Yhyy XD joo. innostun liikaa.

Asiasta purkkiin, on mun perheasiatki yllättävän hyväs kondiksessa. n_n Veljellä on nyt puolet armeijasta käyty ja se alkaa hiljaa aikuistua ja miettiä, että mitä tekee intin jälkeen. Isä on nykysin tosi kiltti. Se hermostuu tosi harvon ja on lähes aina ilonen. Äiti on samanlainen natsi niinku aina.
Mun veli kysy multa tänään, että: "Lähdetkö mun kanssa tokioon lukion kakkosen jälkee jos meen intistä töihin enkä kouluu?" olin lentää selälleni. Tokioon. Mun veljen kanssa. Viikoksi. Ihan muuten vaan. Ihan tosta vaan.. ; __ ; <3 Okei, mun veli lähtee kattoo sinne autoja, mut.. se ois hyvin voinu mennä vaikka saksaan ja olla ottamatta mua mukaan. Vitsi. Mä olen ilonen. Kaikki kylläki riippuu siitä, että meneekö se töihin vai kouluun ku lähtee intistä ja siitä, että haluuko se lähtee enään sillo ku se on 22v ja mahdollisesti sil on tyttöystävä yms ni siskonsa kanssa tokioon, mutta.. se katto tänään ihan vitun hienon hotellin hintoja ja lentoja ; __ ; n.3000e 5pv hotellia ja lennot edes takas hesasta tokioon.

Ja koska musta tuntuu, ettete saanu mitää tolkkua tästä tekstistä ni:
- Mulla on maailman paras bändi -alku
- Mä pääsen ehkä ensvuonna Tokioon mun veljen kanssa
- Mun perheasiat on suht hyvin
- Mun koulujutut on suht hyvin..
- Mä olen vitsin ilonen ; w ;


^ aletaan soittaa ehkä tommosta siis tulevaisuudessa <3
Mut ei mulla muuta ; _ ; Ja siltä varalta, että joku ei ehtinyt aikoinaan kattoa mun vanhaa päivitystä ni oon käyny parturissa:



See you again ~<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!