23.2.2012

Day with the dog!

Jep. Tänään haettiin äitin työkaverin koiruli hoitoon. Reilu puolvuotta vanha cavalier kingcharlesinspanieli narttu. Se oli kasvanut ihan hirmusesti sitten viimenäkemästä! O.O Okei. Olin nähnyt k.o koiran ehkä.. 4kk sitten, että ehkä sen ymmärtääkin. Tyttö oli tosi reipas meille tullessaan. Se aukas itte kantokoppansa ja hyppäs sen vielä ilmassa ollessa lattialle.. Melkonen otus.


Kuten hyvin tiedätte, ni pentuikäisillä koirilla on virtaa ja ihan riittämiin! Essi oli kuitenki aikuistunut huoamttavasti, vaikka painein mä sen kanssa tolla lelulla varmaan 5 otteeseen ja vähintään 20min / kerta. Koiralla oli hauskaa ku se sai järsiä muka vahingossa munki rystysiä. Essi ei kuitenkaa oo niin paha mitä meen tädin koira oli.. Se meinaan otti tassuilla kiinni ranteen ympäri ja puri vasta sitten rystysiin "vahingossa" eli.. ensin se raapi ranteen ja sit otti kaikenlisäks hampailla kiinni. Ei lujaa kumpaakaan, mut oli mulla Nadjan jäljiltä tosi usein kädet ihan punaset ja kynnenjäljet oli turvonnu punasiksi kohoumiksi. Ei ollu kivaa.


Käytiin tietty myös lenkillä. Se raukka vaan nukahti mun sänkyyn ja sain hetken päästä herätellä sitä. Se ei olis millään noussut X3 Essi ei viimekerralla meil ollessaan tykänny oikeen liikkua. Se oli kokoajan epävarma ja sai kantaa risteyksistä yli ja plää. Toisaalta ymmärrän, koska ton koiran asuinympäristö on tosi rauhallinen, ei yhtään kaupunkimainen tms.
Tälläkertaa se kuitenkin käveli PSYLille asti. Olihan niissä risteyksissä vieläki totuttelua ja se koira meni tosi helposti ihan hämilleen jos piti pysähtyä. Mut kyl se käveli ja juoksi paljon reippaammin mitä ennen! Lenkin jälkeen koira raukka olikin melko väsynyt. Se teki pesän mun sänkyyn ja tumps. Siihen nukahti o.o


Kokonaisuudessaan meen päivä oli aika normaali. Leikkiä, lenkkiä, nukkumista ^^ Ja muutama painikin. Essi ei vaan ihan viel älyä sitä, mut kyl mä sen sille opetan >8] Loppuun laita pari videoo ja älkää välittäkö laadusta XD En oo paras kuvaamaan.



Tähän päivään sisälty koirankarvojen lisäksi myös lettujen paistoa. En oo ennen paistanut itte lettuja ja sen kyl huomas XD Ne maistu ihan hirveiltä! Palaneilta ja jauhosilta ja yök. Mut kokonaisuudessaan olin niihin tosi ylpee. Niitä pysty syömään kunhan päällä oli kilo hilloa, ne näytti ihan suht hyviltä ja tälläi. Mut.. en mä kyl enää ikin tee itte lettuja D8<



Mähän sanoin, et näytti syötävältä! Älkää nyt dissatko niitä.
Mutta! Ei mulla taaskaan muuta. Huomenna suuntaan kaupungille. Jos vaikka löytäisin muutamia cossi juttuja~!

- See you >w<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!