4.2.2012

I do not want to be here anymore

Yleinen fiilis on taas aivan perseestä.


Koulussa ei mee nyt mitenkään kauheen hyvin. Meillä on koeviikko menossa. 4 koetta ollu jo ja 3 tulossa. Kusin eilen fysiikan kokeen _totaallisesti_, mutta onpa mulle uusintaan tulossa sitten puolenluokkaa seuraksi.  En siis ollu ainoo kuka oli sitä mieltä, et se oli vaikee. Matikankokeesta en osaa sanoo mitään. Mä sain puoliksi paniikkikohtauksen siel kokeessa. Kädet tärisi ja hengitys alko menee sillai miljoonaa. Lähdin suhteellisen nopeesti siinävaiheessa luokasta, mut sain onneks tehtyy kokeen siiheks. Istuin siellä 2 tuntia. Uskonnonkokeesta saan varmaan 7-8 pintaa. Kirjotin ainakin 3 sivuu mielestäni täyttä asiaa siihe esseeseen. Kaikilta tippu silmät päästä ku ne kirjotti ehkä puol sivuu tai korkeintaan puoltoista. 


Kalenteriki näyttää tosi kivalta kun on ollu koeviikko. Lue, laske, lue, laske, laske, lue. Luin ja laskin, mutten fysiikaa. Matikkaa laskin tosiaa viikko sitte 4,5h. Hehheh. Mut ens kurssi pitäs ol taas iha iisi juttu ku tee yhtälöjuttuja!
Meen IT loppu nyt sit 'normaalilta osalta' eli Reetan ja Piipon opetuksessa. Tänä vuon tulee viel videointikurssi joka on jaksossa. Tehdään siis vähän editointi juttuja ja pienleffa ja sillai. Ihan jees duunia varmaan, mutku meillä tulee olemaan se vapaa-ajalla vaan siksi, että meen pakollinen enkun 2 kurssi menee sen kanssa päällekäin. Voitte kuvitella miten iloselta tuntuu tulla kaiken muun ohella viel kouluun takas vapaa-ajalla..! Onneks se on sit vaan 2-3 kertaa / viikko, koska meil olis viikossa 2 tuntia muutenkin ja 3 sillai, et se aina korvataan jollain tavalla. Toivottavasti en joutuis luopuu ratsitunneista tai kauheesti mistään bänditreeneistä. Sen videokurssin vetää meen fysiikanopettaja.... En haluu tietää mitä siitäki oikeesti tulee.
Reetan ja Piipon kanssa me vedetään viel satu-impro tarhalaisille. Reetta siis kertoo tarinaa sen pohjalta, mitä tarhalaiset on antanu hahmoja ja sit me vedetään impron mukaa sitä, mitä se kertoo. Tulee ihan mielenkiintosta. Ainakin meen harkoissa se oli ihan jännää hommaa. Mä olin peräti papukaija ja rakentaja joka oli tehnyt pilvenpiirtäjän intiaanin esi-isien haudalle.... Krhm.


Muutama muukin on varmaa huomannu, että päivät on kylmentynyt aika kivasti. Tänä aamuna oli -27 astetta. En muista miltä päivältä toi kuva on, mutta oli varmaan alkuviikkoa, epäilisin tiistaita. Oli ihan kamala herätä, kattoa mitä mittarissa on ja huomata, että lämpötila on menny alle 20 pakkasasteen. Britaniassahan "ihmiset saattaa kuolla ku pakkasta tulee -10 astetta" .. Hehheh. Tulkaapa britit suomeen ni kuolette kaikki.
Pakkasesta tietää myös yhden asian varmaksi. Sen, että Porin Linjat on ainakin 10 minsaa myöhässä. Se on kivaa seisoo pakkasessa, näpit tunnottomana reisien kanssa. Bussit on sentään - luojan kiitos - lämpimiä. Niissä sulaa sit mukavasti siinä 45 minsassa, mitä koulumatka ottaa.


Oon alkanut syömään Biotin- nimisiä pillereitä. Ne kasvattaa niin kynsiä ku hiuksiakin. Hiukset mulla on nyt se pääasia. En haluu näin lyhyitä hiuksia enään ikinä. Takaa nää on ihan kivan mittaset, mut kyl mä ne sieltäki vähän pidemmäks kasvatan ja sit edestä haluun toisen malliset hiukset. En osaa oikee sanoo viel millaset, mut jonkilaiset kuitenkin. Ois myös kivaa saada värjäyttää nää jollain shokkivärillä, mutta en mä ala siihen hommaan. Sen liilan kanssa oli ihan tarpeeks kamalaa ja punasen! Ei niitä saa millään irti. Blondausta haluisin kans kokeilla, mutta.. no.. Jätetään se haluamisen tasolle.
Jätin maanantaina hiukset laittamatta, kunnen vaan jaksanut alkaa sählää niiden kanssa. Multa kysyttiin sen päivän aikana ehkä 4 kertaa, että oonko käynyt parturissa. Enpä ollut. Se oli vaan hämmentävää miten ne sit näyttää niin erillaiselta muka, jos niitä ei muotoile hiukan koholle. ô_o
Oon myös alkanu laskee kaloreita. Oikeestaan, oon laskenut niitä jo muutaman kaks viikkoa. Kalorien laskemisella oon laihtunut puolessatoista viikossa 1.6 kiloa. Sain siitä yhdeltä kaverilta kyllä mukavat huudot, mutta se asia on sovittu ja unohdettu. En mä jaksa jäädä kaikkea märehtimään loppuiäkseni aina. Joskus on vaa parempi punnita hyvät ja huonot asiat ja sit hylätä ne huonot kokonaan, jos siltä näyttää. Ja nyt näytti.


Tiedän, että kuvalaatu kusee, mutta syyttäkää webcameraa. Sen vikaa kaikki.
Oon ollu viimoset pari viikkoa ihan jumissa selästäni ja hartioistani. En tie miten oon saanu ne niin jumiin, mut kai se johtuu siitä, etten oo venytelly ja oon kuitenki treenannu selkälihaksia sun muuta. Stressillä ja huonolla nukkumisella saattaa olla osuutta asiaan. Krhm. Mitään en myönnä.
Kaveri-rintama on hassussa vaiheessa nyt jotenki. En tie miten, mut jotenki tuntuu siltä. Ja niinku mainittin, ni toiselta tosiaan sain huudot tosta kalorien laskemisesta. Sit taas yhdeltä saan mätkyjä siitä, etten puhu ittestäni, toiselta siitä, etten sano suoraan jossen halua jotain tai jos teen jotain. Ja sit ehkä kahdelta mä saan jotain positiivista kommenttia.
Ihmisten huomautukset asioista saa mut helposti ärsyyntymään. Kyl mä tiedän ittekki jos repeen, punastun, ujostun tai jotai. Ei sitä mulle tarvi sanoa ja huomauttaa ja nauraa. Mun omat tunteet.. en oo koskaan saanu kokea niitä rauhassa ja nyt se alkaa tekee musta jäävuorta. Huomaan tuijottavani yllättävän pitkään vaan aloillani jotain tiettyä pistettä. Jos joku multa joain kysyy, vastaan nyökkäyksellä ja sit tehdään niin. En mä puhu ittestäni enään, en siitä mitä mulle kuuluu tai muutakaan rehellistä. Tää blogin on sitten niitä asioita varten. Lukekaa siis täältä, jos kiinnostaa. 


Ah, kitaristit on kovin edustavia. Siin on kuitenkin meen bänditreenit uus järjestys. Se on nyt iha eri näkönen. Tuol, mee kitaristin takana oli ennen tavaraa ihan hirveesti, tota sinivalkoraidallista sohvaa ei tossa ollu, siinäki oli romua. Sit tossa, mistä tää kuva on otettu ni molemmilla puolilla oli pahvilaatikoita vaikka muille jakaa. Muuten toi ei sitten ookkaa mitenkään muuttunut, paitti et tota tuolia ei oo tossa enään. Voi olla, että haluun siirrättää ton sohvani tohon tuolin paikalle vaikka nyt se on postiivista, et nään meen rumpalinki, enkä vaan meen kitaristia niinko ennen.
Bändista puheen ollen, sittenku muutan tampereelle opiskelemaan, voi olla, että vaihdan bändiäki ohessa. On ollu jo kahdesti, kahden eri tutun kanssa puhetta, että olis kivaa perustaa sellanen visual kei- tyylinen bändi. Olishan se siistiä. Saisin tehdä sitä viel enemmän mitä haluan. En mä jotenkin tunne tota musiikkia omakseni, mitä me tehdään, mutta kyl se nyt alkuvaiheessa menee. Jostainhan se on alotettava kuitenkin. Meillä on nyt menossa toisen biisin tekoki. Ekaa ei viel päästy äänittää, ku ohjelman kanssa oli alottelija ongelmia. Mut kai se siitä.
Asiastasta viel purkkiin. oon tehnyt say at me- tunnukset. Toivoisin mielipiteitä nytku saisitte haukkua mut lyttyyn kunnolla ja viel anonyyminä! Miten hauskaa, eikö? Linkki löytyy tosta palkista missä muutki linkit mun käyttiksiin on~


- 見られている,  友達
Mi rarete iru, tomodachi
- Nähdään ystävät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!