18.2.2012

I think, i'm becoming to an iceberg

Koko viikko on mennyt ihan perseelleen, mulla ei ole kuvia ja koko postaus tulee olemaan täynnä "vittuperkelesaatanoita", joten.. Pahoittelen taas etukäteen.

Mä en edes tiedä mistä alottaa = __ = Pää on täynnä ajatuksia josta yks jos toinenkin olis valmis raahaamaan mut suljetulle. Sen siitä saa ku lyötte mut taas maahan, ku sieltä en oo ees päässy kunnolla ylös. Ja kyllä. Mä syytän teitä. Suurinosa teistä, ei osaa kohdella mua sellasena ku olen. Mä olen oikeesti herkempi miltä näytän, mulla on vaan julmetun suuri halu näyttää vahvemmalta = häpeän itseäni.
Teiän ei tarvis kokoajan mahtailla mulle jostain, puhua mulle vaan sillon ku teillä menee hyvin ja on tapahtunut jotain kivaa, aliarvioida mun taitojani ratsastamisen tai soittamisen suhteen. Mikä hitto teitä vaivaa ? Ettekö voi ymmärtää, että te syötte mut sisältä ihan kokonaan sillä, että puhutte siitä, miten teen oma / kaverin bändi on sitä ja tätä ja tota. Miten teen ratsastus tunti meni niin näin ja noin. Sitku mä sanon jotain, miten mulla meni ja oon ilonen ni eikö teiltä vaan tuukki jotain SUUREMPAA ja HIENOMPAA siihen tilalle ? Miksette anna mun edes yhden ainoan kerran loistaa teitä kirkkaammin ? Kertokaa mulle. Ja kyllä. Tää koskee suurintaosaa mun "ystävistä". Ystävät on mulle enemmän vaan maahanlyöviä kiusaaja tuttuja.
Tää on yks syy, miks poistin esimerkiksi mun irc galleria- tunnukset. Mä en jaksanut lukea enään "kavereiden" päivityksiä ja kommentteja. Mä oon oikeesti loukkaantunut siitä, että ku sain mopon ni teitä ei kiinnostanu. Sitku kaveri hommas samanlaisen ni ettekö te vaan mennykki sille sillai: "oo! Vähän hieno! Ihana! Mäki tahdon tollasen!" .. Tiettekö miten vittumaisilta kusipäiltä te tunnutte ? Ette. No hyvä. Toivottavasti nyt tiiätte. Mua ei enään hiljalleen kiinnosta, miltä teistä tuntuu. Just like i say: "I think, i'm becoming to an iceberg".
Sama on talli jutuissa. Jos kerron jollekkin ratsastuskaverille, et mun hevonen lähti käsistä ni eikö mulle sanotakki, et "ei se mitään käsistä lähtemistä ole". Mähän en ole ratsastanut 10 vuotta, en tiedä hevosista mitään, enkä ratsastuksesta ja te kaikki olette minua parempia. Minä en osaa mitään.

Ja te sanotte, että mun pitäs nostaa itseluottamusta. Millähän helvetillä mä sen teen ?

Mä olen pikkuhiljaa alkanut syöttää ittelleni mielikuvia ittestäni. Vääristettyjä. Tahallaan vääristettyjä. Osittain ne on kyllä ihan todellisiakin.
Oon kussut mun ruokailunikin. Alotin laskee kaloreita, söin sen 700-900kcal sen 1400kcal:in tilalle mikä oli laihduttajalle hyväksi. Laihduin nälkälakkoilemalla 2,5kiloa. Sanoin syöneeni, mutten syönyt. Ja nyt.. Kun te syövytätte mun mieleeni asioita, jotka ei tuu sieltä koskaan lähtemään, oon alkanut syömään 1600 kcal/päivä. "Läski. Idiootti. Kusipää. Mitä sä teet? ootko vähän hullu!" Pirteä elämä, eikö ? ;)
Välitavotteena on nyt laihtua 4kiloa ja päästä rappuset kuudenteen kerrokseen juosten ilman, että mun keuhkot sattuu, enkä saa henkeä. sen jälkeen alotan tekemään jotain, en tiedä mitä ja laihdutan 10 kiloa lisää. Oon, ehkä ilonen sen jälkeen.
Eilenki puhuin kaverini kanssa. Musta oli surkuhupasta huomata se, miten mä reagoin tilanteeseen ku kyseinen kaveri sano, että tää ei oo hyväksi. Oma kommenttini oli hyvinkin useaan otteeseen: "Mä en välitä, mikä on hyväksi." Totesin ohella myös sen, että tiettyihin asioihin vaikuttaminen on liian myöhästä enää, kun mä olen päässyt takertumaan siihen, mitä haluan tehdä.

Te ette muuta mua enään.. Lyötte maahan, mä lupaan, etten nouse.


Mun piti tässäkin kertoa siitä, miten ilonen olin niiden viikkositte olleiden kisojen jälkeen. Enpä ole enään. Siihen syyllistyneitä en viitti edes mainita.  Mä vaan koin kerranki olleeni hyvä jossain. Paskat. Pilasitte senkin.
Teistä tuskin monikaan selviäis mun elämästäni. Tiedän sen. Ihmiset on yksinkertasesti typeriä. "mä tiedän miltä susta tuntuu.." et tiedä. Ihmiset kokee asiat täysin eritavalla. Ette te tiedä mitä mun päässä liikkuu sen perusteella, mitä teidän päässänne liikkuu. Tehän olisitte ajatusten lukijoita siinä tapauksessa, eikö ?

Hiihtoloman alku ei oo mulle mikään ilonen asia. Ehdin ajamaan itteni kivaan kuntoon viikossa. Kouluhelvetti jatkuu sen jälkeen. "Sulla on säätöö sen kanssa! Sulla on säätöö sen ja sen kanssa! Teil on varmasti vähintään seksisuhde!". Mä en tästä lähin ala enään varomaan sitä, mitä suustani päästän. Toivottavasti tän hiihtoloman aikana menis ohi edes tää maanantaista asti ollut ientulehdus. En mä siitä aijo sen enempää manita. Ei teitä kiinnosta. Ihme, että joku lukee edes tän mitä nyt oon kirjottanut.

"itserakas paska. Ei toi totta oo" Se pyörii varmaan tälläkin hetkellä sun mielessäsi ?

enkä tarvi sit enään toistamiseen sitä kommenttia, miten loukkaannutte tästä ku otatte liian henkilökohtasesti. -.- Mun blogi. Mun mielipiteet. Mun tapani ilmasta asiani. Teillä ei oo siihen mitään oikeutta puuttua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!