11.2.2012

Stress which is school's fault

Ostin tässä yks päivä uudet kuulokkeet.. Multa meni hermo niihin nokian kuulokkeisiin joissa jouduin käyttää skullcandyn lisä liitäntää, että kuulin laulun taustalta ja et laatu oli jotenki siedettävää. Näissä on tupla basso.. Mun korvat sulaa ihan totaallisesti äänenlaadun kanssa. /,,/


Kuten huomaa, piirtämisestä on tullut intohimo. Toi on kyllä keskeneränen kuva. Valmiista mul ei kyl oo kuvaa, gomen ne.
Bändi jutut on taas sillä mallilla, että hymyilyttää. Meil oli mielenkiintoset treenit eilen. Naurettiin ihan himona ja pilaitiin yhden jos toisenki kustannuksella. Alkaa tuntuu siltä, et mulla on kerranki asiat joltain kannalta hyvin!
Meidän liiderin paikasta tuntuu olevan nykyisin sanatonta kinaa. Rehellisesti sanottuna, se olen melkeinpä minä joka pitää jätkät kurissa vaikka meen kitarsti painaaki ihan hulluna muuten duunia niiden biisien suhteen. Mutta kuitenkin. Kun jätkät häsää omiaan, mä säädän bassosta volumit täysille ja vedän kaikki neljä kieltä muutaman kerran kahdeksasosina. Kyl ne sit lopettaa sen oman häsäyksensä. Sama päti eilen ku kitaristi totes, et silt menee hermo ku me soitetaan koko ajan (siis minä ja rumpali) ja sit se alotti näppäilyä kitarallaan ja totesin siihen, että "multa menee puolestaa hermot tohon.." hetken katseiden vaihdon jälkeen, me alettiin taas treenaa normaalisit >83
Biiseistä puheen ollen. Meen eka biisi äänitettiin nyt ihan virallisesti! Se kyllä menee uusiks ku säädökset oli vähän persiillään, mut meen äänitys ohjelma toimii. Wuhoo! Sanat kyseisestä kappaleesta puuttuu. Laulajakin olis kiva, mut meil on aikaa- ainaki hetki...

Ilmotin myös viime postauksessa siitä, että lasken kaloreita. 2000 on aikuiselle suositeltu määrä, nuorelle kai 1700-1800 ja laihduttajalle joku.. 1400-1600. Näin oon ainakin ymmärtänyt eikä sil niin väliä, joten ei tarvi tul aukoo päätään jos ne on väärin. Ite oon pyrkinyt alle 1200 kalooriin. Älkää kysykö miks. Oon siinä kuitenkin epäonnistunut. Pari päivää on menny jo yli 1500, mutta on mulla joukossa paljon niitä 600-900 kalorin päiviä! Siit oon ihan ylpeä.
Kokonaisuudessaan mun painosta on nyt lähteny 2,5 kiloa! En tie koska mul ois vaaka näyttänyt viimeks noin vähän mitä se nyt näyttää. Enään ois sellanen 12 kiloo edessä! Sit voisin olla jotenki tyytyväinen, jos se vaan näkyy, että oon laihtunut, muuten mä jatkan painoni pudottamista niin kauan, että näytänki hyvältä. 65kiloa oon luvannu olevan se ehdoton takaraja. 65 kilosena olisin vielä normaalipainoinen indeksien mukaan. Eri asia miltä 182cm, aavistuksen lihaksikas naikkonen näyttäis 65 kilosena ku 177cm japanilaismieski näyttää jo ihan luurangolta 55 kilosena.. Nojaa. 10 cm ja 10 kiloa o.ô


Kaverin Grell peruukista tuli melkosen kalju ku innostuttii muokkaa sitä. Okei, ei siitä kalju tullu, ei lähellekään. Pakko sanoa, et vaik lopulta se olin minä, joka sen leikkas ni siit tuli ihan onnistunut ja kaveri näyttääki ihan Grelliltä. Sitä cossia ei oo rakennettu ihan pilkkua viilaten, mut onko sillä väliä jos kokonaisuus näyttää hyvältä ? Ei. Sitä minäki. Siitä peruukista olis saanu ottaa vähintään 3 kertaa saman verran ku päältä, ni latvoista. Ne on ihan kamalan paksut ja siks se peruukki kökkii hiukan. Onneks mun Kaito peruukki tulee olee lyhyt ja valmiiks muotoiltu. Mun Kaito-cossi ei kyl edisty yhtään.. Pitäs ostaa siniset piilaritki sitä varten DX Semmoset jännät, tummansiniset!


Meidän piti mennä tän kyseisen Grellin kanssa kuvailemaan. Mentiin kyllä ulos ja näin, mut me molemmat oltiin niin umpi jäässä, ettei voitu yksinkertasesti jäädä sinne ulos. Palattiin sitten kaverille ja mussutettiin suklaata + painittiin. Siitä painimisesta ei sitten mainitakkaan sen enempää. Se meinaan muistutti enemmän Yaoia ku painia.. Me molemmat meinaan oltiin liikkeellä kauluspaidalla ja liivillä.


Koulu.. Oivoi.
Meiltä loppu koeviikko tän viikon keskiviikkona, sillon oli viiminen koe. Musta mun koeviikko meni ihan hyvin ellei fysiikankoetta oteta huomioon. Täytyy nyt vaan toivoa, että saan niistä sitten ihan hyviä numeroitaki. Olis ihan syytä, sen perusteella, mitä mun äiti on taas puhunut mulle. "Sä oot epänormaali lapsi. Sä et keskity kouluus. Sietäisit vähän miettiä miten käyttäydyt mua kohtaan!". Sitähän minäkin. Isä kyllä totes tähän, että : "Äitis on epänormaali.. voit tulla meille pariks päiväks sitku alkaa siltä tuntumaan. Hätätapauksessa voit kans muuttaa katkojaan, mut mietitään sitä vasta ääritilanteessa." Joskus mä mietin mikä se 'ääritilanne' on. Se, että mä kärsin kolmannenasteen masennuksesta ja oon anorektinen kunnei kiinnosta huolehtia ittestä ku ei musta oo mihinkään ? Onko se ääritilanne ?
Koeviikkoon palaten vielä, että ku äitiki rauhottu koeviikon loputtua ni se sano, että alkaa teitittelee mua jos saan hissasta yli 7, koska kirjotin 3 ja ½ sivun esseen siitä, miten ilmastonlämpeneminen on vaikuttanut globaaliin maailmantalouteen. Sitten b kohtana siinä essee kysymyksessä oli se, että piti pohtia mitä muita asioita tulis ottaa huomioon tulevaisuudessa globaalia maailmantaloutta rakentaessa. Kukaan muu ei mun tietääkseni oo kirjottanu siitä esseetä. Hehheh.. Ja silti kaikki muut kirjotti max 2 sivua >8'] Joo, tiedän, ettei numero sitä pituutta kato vaan sitä, että osasko sen asian. Mulla se kuitenki nostaa itseluottamusta, ku muutama jätkä on sillee: "No haista paska ku sä osaat kirjottaa! Ihan perseestä ku me ei osata". Pienikin kehu voi tehdä päivästäsi paremman, eikö ?
Äikän kokeessa kirjotin sitä aineistopohjasta ainetta n. 6 sivua. Siitä olis riittänyt varmasti asiaa viel kahden sivun verran, mutta mun käsi alko kramppaamaan ni päätin jättää väliin sen kirjottamisen ja tyytyä siihen kuuteen sivuun. 



Matikan 4 kurssin eka tunti oli ihan turhan helppo. Tossa on tehtäviä. Mä huomautan sitten, että me ollaan pitkässä matikassa ja lukiossa.. Ei yläasteella tai laskee lyhyttä matikkaa. C'moon! Kuka nyt ei osais laskea, mitä on x+4=5....?! >-<' Eipä silti, en yhtään epäile, etteikö toi tosta viel pahenis aikanaan... Kyl mä teille vielä itken, etten osaa laskea matikka. Don't worry.
Fysiikassa tulee olemaan ongelma. Me ei päästä nyt sitten edes kurssista läpi, jos vähintään 50% tehtävistä ei oo tehty. Opettaja kerää vihon kaikenlisäksi kokeessa ja tarkistaa, että ne tehtävät on tosiaan tehty. Tässä on se hauskuus, että jos teet 90% kirjan tehtävistä niin koenumero nousee yhdellä todistukseen. Täähän tarkottaa loogisesti sitä, että vaik saisit nelosen kokeesta, pääset kurssista läpi : D Vois piruuttaan koittaa tehdä vaikka kaikki noi kirjan tehtävät. Arvatkaa vaan jaksanko ? En.

Se siitä koulusta ja muusta. Huomenna olis kisat joten päivitän tänpäivän tunnista ja huomisista kisoista huomenna, jos vaan ehdin ja jaksan.. Joten.. Se ya! /,,/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!