22.2.2012

Travelling, Walking and Cleaning!

Näin hiihtoloman kunniaks aattelin päivitellä vähän sillo sun tällön, ku aika paljon tapahtumassa kuitenki lomalla ja on aikaa kirjotella päivittäin kuulumisia. Lukekoot ketä kiinnostaa.

Eilen tosiaan lähdin tampereelle, morjestamaan Tinjaa, Minnaa ja Sannia. Alunperin piti nähdä vaan Minna ja sit lauantaina uusia koko rumba ja mennä morjestaa Tinjaa ja Sannia, mut sit ne kaks pääsi kuitenki tulemaan ja nähtiin jo eilen :3
Lähtö ei ollut mikään ihanin. Laitoin kivasti meikit ja hiuksetki oli suht siististi. Unohdinpa sitten kattoa ulos.. Sato räntää ja jouduin kävelee asemalle. Voitte vaan kuvitella oliko mulla muka eyelineriä yhtään, puhumattakaan mistään puuterista tai etuhiuksista jotka ei olis olleet kiinni naamassa + litimärät.. u_u' Ei ollut hauskaa. Junassa ne onneks kuivu suht. nopeesti.


Junassa piirtelin sitten aikanikuluksi ja toisellapuolella käytävää istuneet pikkutytöt kuikuili vähän väliä mun paperia. Miks kaikki pikkuset tykkää aina kattoo mitä mä teen ? O_O Mikä mussa on niin vetovoimasta ? D: Sitäpaitsi.. ne on aina tyttöjä.. Yksikää pikkupoika ei oo koskaa kattonu mitä teen. Näytän kai liikaa sitte pojalta.. No, anyway. Tampereella suunnistin sit heti syömään siihen viereiseen mäkkiin. Oli virhe. Mun aineenvaihdunta heitti taas ihan nurin ja kokoaika oli hiki. , __ , Hävettää. Enkä ees syöny ku puolet siit hampurilaisesta! Ens kerralla meen tosiaan syömään johonki oikeeta ruokaa. Vaikka ABC lehtipihvin (omnomnomnom) jos en muuta keksi, pirulauta! D8<
Illalla, sitku Tinjakin oli tullu meen joukkoon ja Sanni oli saanut haettuu Tullintorin kaupasta ittellee kolmioleivät, ni me mentiin Asian Shop:iin .. Mikälie. Minna osti pockyjä ja jonku mangonectariini juoman. Ite ostin ekaa kertaa mitään tommosesta kaupasta (siis sellasta mitä voi juoda / syödä). Ostin jogurttisoodaa. Arvatkaa mitä. Se oli a) söpössä purkissa ja b) ihan pirun hyvää! O-O En vaan jaksanu juoda sitä loppuun ni juotin sen mäkissa Tinjalle >BD Sillä oli semmoset omat, pienet ryyppybileet ku kumpikaa, minä tai Minna ei jaksettu juoda niitä tölkkejäömme loppuu ja juotettiin ne sitten Tinjalle ^^


Alunperinhän mun piti mennä Tampereelle hakemaan pari paitaa, mut lopputuloksena en löytänyt sieltä mitään kivaa. Harvinainen ihme ku musta on kyse, koska en yleensäkään vaadi paidalta mitään erikoista. Nyt ei vaan iseknyt silmiin, joten täytyy kai mennä porissa sit kiertää kauppoja vähän paremmin, jos vaikka jotain löytyiski.
Sensijaan, että olisin saanu jotai kouluvaatetta ostettua ni ostin takin mun cossia varten. En uskonu löytäväni semmosta, mut kyllä! 10e ja aivan loistavan kokonen! Ainoo ni se on miesten takki, joten mun lantioluuni ottaa tiukkaa, mut.. laihdun nyt Traconii mennessä vähän ni ehkä sit tää lantio-osuuski helppaa. Toivottavasti... Mun cossi ei oo lähellekään valmis. Listassa on tekemistä:
- Takin koristelu (jep, toi on vaan pohja mihin teen sen)
- Peruukin tilaus (Minna lupas tilata <3)
- Kenkien korjauttaminen
- Maskin teko
- Maskin koristelu
- Housujen hommaaminen
- Hatun hommaaminen
- Hatun koristelu
- Sinisten muoviruusujen osto


En tie miten tuun selviimään, ku hokasin eilen, että se miten meinasin ton takin tehdä oli toisesta PV:stä. . _ . Olin repiä pelihousuni, koska se oli se hienompi / yksinkertasempi. Ongelma, miksen muka vois tehdä sitä on se, että oon mun parilleni sanonut toisen PV:n ja sit pitäs tilata sellaseks jännäks muotoiltu peruukki ja mä en siihen ala. Teen sit sen toisen ja sovellan vähän omaani, et saan siit mieluisen. Kyseisestä asusta ku ei oo sitä "oikeeta" versioo. Mitä oon kattonut cossiasuja muilta ni jokanen niistä on ihan selkeesti erillainen.
Toisaalta, ihan lohduttavaa, ettei siitä oo mitään sellasta pilkuntarkkaa versioo, koska mä en tykkää siitä, että pitää miettii "onko tää nyt varmasti hyvä ? Tunnistaakohan mua kukaan ? Tuleekohan joku valittaa, et tää on huonosti tehty?" tai muutakaa. Tykkään soveltaa itekki hiukan asioita.
Loppuviimeks mun reissu oli tosi onnistunut, koska mikään kauheen kylmä ei ollut, ei ollut mitenkään huono ilma ja näin tuttuja! ^^ Reissulta ton takin lisäks tarttu yks kynsilakka mukaan- krhm. Seki on tota cossia varten......... >BD



Tänään mulle iski tylsyys. Koneella ei ollut ketään ja isäki oli käyny jo, joten päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja siivota huoneeni, joka on ollu jo pari päivää -viikon- päivää, kamalassa kunossa. Ja tietenkään noi koulujutut ei oikeen innostanu ni, olipa sit taas hyvä syy tehdä jotain muuta!
Alkutilanne:


 Puolentunnin päästä huone näyttikin jo huomattavasti paremmalta, mut pitäs mun viel pölyt pyyhkiä ja  koulupöytä siistiä.


Huomenissa me saadaanki sitten äitin työkaverin koira meille koko päiväksi hoitoon ^^ Se on varmaan kasvanut mokoma ihan hirveesti! D: Täytyy vaan toivoa, että huomenna olis parempi keli ku mitä nyt (=sataa räntää taas vaihteenvuoks). Huomenna lisäilenki sit varmaa kuvia kyseisestä karva kasasta ja kerron mitä päivänmittaan tehtiin ja mitä se tälläkertaa söi.. Viimeks se oli käynyt mee paperiroskiksella =w=U Jep.. Mutta ei mulla muuta. Unohdin varmaa kertoa puolet asioista mitä piti, mutta ei se haittaa. Nyt meen tekemään ruokaa! (en oo eilisen jälkee syöny mitee, koska eiliset ruokailut kusi ihan totaalisesti)

- See you! >w<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tell me, what you think!